onsdag 4 november 2009

Visst jobba måndag och tisdag har varit tungt eftersom man vart seg sedan helgen och det enda man har tänkt på är Sensation. Men när man slutat och väl kommit hem så har jag haft Lisette hemma hos mig de två dagarna, kan inte beskriva känslan av att jobba en hel dag och få komma hem, komma hem och där väntar ens flickvän på en. Varje dag möttes jag av henne i hallen på övervåningen med ett jätte stort leende och en minst lika stor kram. Pirr i magen av bara tanken. Tittar bort mot min obäddade säng som bara symbloliserar oss, kramar och kärlek i alla dess former. Usch, hoppas de är vi snart igen. Jag tar mig ett stort glas julmust, 5 pepparkakor och en clementin. Lite jul får mysa med mig instead!

Det saknade jag idag. tack så mycket mycket hjärtat ännu en gång, du får gärna göra om det. Du vet att jag gärna hade gjort likdant hos dig om jag kunnat och gör det gärna om jag chansen kommer. De är lite pirrigt men roligt. Du är så jävla bäst!

// Christoffer

Inga kommentarer: