torsdag 12 november 2009

En lista till ert förhållande.

Hitta denna listan och den är perfekt för vår blogg. Vi är två stycken som bloggar på denna blogg och vi har två olika sidor. Men här är en lista om hur, var och när. Perfekt. Jag gillar den. Ska försöka svara på den så rätt som möjligt. Christoffer kanske har en annan åsikt om det hela.


Vad heter ni?: Lisette & Christoffer

Hur träffades ni första gången?: Träffades efter många om och men på slaghuset. Vi gulla under skynke och drack redbull & vodka hela natten.

Hur länge har ni varit tillsammans?: Om tre månader ungefär blir det två år.

Är ni förlovade?: Nej

Bor ni ihop?: Nej, inte ännu..

Har ni barn?: Inte en chans. Inte nu i alla fall. Vi båda tycker det är sött. Men om det är sött för oss har vi inte riktigt velat ta upp.

Kommer ni ihåg er första kyss?: Vill hellre ha det till en puss. Christoffer ba dmig pussa hans kind men han kör en kliche och vänder på huvudet precis när jag ska pussa hans kind, så mina läppar hamnar på hans. Tragiskt försök kan många tycka men det charma mig rejält :)

Vem sa "Jag älskar dig" först?: Det tycker jag var båda två. Christoffer försökte viska det i örat på mig, men fick inte riktigt fram det för han var för generad. Vi båda sa det samtidigt...ungefär. :)

Vem är äldst?: Jag ska fylla 21 och Christoffer är 22.

Vilka stjärntecken är ni?: Jag är skytt & Christoffer är väduren.

Vem fyller först på året?: Christoffer.

Vem är längst?: Jätten Christoffer.

Vem sjunger bäst?: Tror jag skriver dit mig själv där (lIsette) haha.

Håller ni i handen på stan?: Vi håller allt som går att hålla.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi sms.a ett bra tag innan. Det var allt.

Vad har ni gemensamt?: Musiken har vi en del gemensamt men också lärt oss en del av den. Uppleva saker och ting har vi mycket gemensamt. Behöver inte dra upp allt här.

Blev ni kära i första ögonkastet?: Vi tyckte nog om varandra och så men kära blev vi inte med en gång. Det kom efter ett tag. Och det är då det är som bäst, kan jag tycka.

Har ni någon speciell låt?: Vi har många låtar som vi har tillsammans. För vi har skapat minne till varenda en. Men en som jag tror påverkar oss mer när vi är ute eller hör på radion och vi är tillsammans är: chris brown - forever. Den får oss att dansa sexigt haha.

Har ni stora framtidsplaner?: Vi planerar en del. Men inte för mycket. :)

Har ni gråtit i varandras armar?: Det har vi båda gjort, samtidigt.

Har ni varit utomlands tillammans?: oh ja, och det kommer fler tillfällen för det.

Vilket är ert bästa minne?: Svår fråga men jag skulle gissa på Rhodos. Vi har många bra minnen, stora som små.

Vem lagar bäst mat?: Christoffer!!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?: Förr har det blivit mycket bio och mat. Men nu blir det olika. Det bero på vad Malmö erbjuder oss att göra också. Men vi tycker givetvis om att sitta och äta fett mat och mycket godis också. Sambofällan kallas det för.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?: En puss? Vi hånglar upp!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?: samma avstånd som nu. Är väl45 min med buss.

Blir ni lätta svartsjuka?: Jag är lite mindre svartsjuk medans Christoffer är lite mer. Men vi är extremt olika på den nivå och vi har nog inte lärt oss den sidan riktigt ordentligt.

Brukar ni bråka? Vi brukar sällan bråka. Bråkar vi så bråkar vi ut ordentligt. Vi har faktiskt lovat oss båda att inte somna sura. Det har hänt men sen har vi tagit den diskussionen när vi har vaknat.

Ringer eller SMS:ar ni mest?: Tusen sms om dagen !! Det var så det börja och det är så det kommer förbli.


Inga kommentarer: