onsdag 18 november 2009

meet me halfway.


Underbara veckan är snart slut. Det blir helg snabbt för mig. Jag jobbar bara två dagar denna vecka. Jag har det lyx så jag kan inte klaga. Men däremot hade det inte varit fel med en glimt sol eller en liten doft av stranden. Oj vad jag saknar det lite faktiskt. Man tar inte vara på sol tiden när den väl är här, man klagar mest. Jo jag klagar mest på solen faktiskt, men jag behöver solen för att humöret ska öka och att man ska känna livsglädje året om. Jag avskyr att gå in i en mörk eriod av vinter och kyla. Tur att jag och Christoffer kan planera lite så vi får dessa kalla och mörka dagar att gå lite snabbare. Satt och kolla igenom olika bilder som har passerat under vårt förhållande. Som man har ändrats både på insidan och utsidan. Till det positiva! jag blev så varm i magen när jag kolla. jag verkligen längtar tills det tass mer foton som man kan glädjas åt.

Ett litet tips för att få en varm känsla i kroppen: titta på foton. Det är faktiskt en underbar känsla.

[LISETTE]

Inga kommentarer: