tisdag 10 november 2009

Har tagit sputan.

Oj, vad mycket sensation det har blivit. För lite bloggande om det vardagliga. Tillbaka till det verkliga livet nu.

Man har hunnit hälsa på sina morföräldrar. Känns så underbart! Man har varit där och så har man fått lite god mat i sig. Christoffer har skrivit om det så jag ska inte vara långvarig. Efter den helgen börja en ny vecka igen. Har fått ta sprutan idag. Efter en tids funderande så bestämde jag mig för att ta den. Jag kunde inte låta allt negativt runt om influensan påverka mig. Både gott och ont. Så jag bara gick dit och fick sprutan. Stor och äcklig nål. Sved till lite men sen vart det klart. Nu spänner det i vänstra arm. Inte lika roligt. Ska vi tala om biverkningar? Nej, jag har inte ens tittat. Men många av dom biverkningar är ganska vanliga för att stå under kategorin "mindre vanligt". Jag säger då det.

Bädda sängen, sen är jag klar. Imorgon är det tillbaka till jobb för att prata med sin chef. Ett såkallat utvecklingsamtal.

[LISETTE]

1 kommentar:

my junkyard sa...

tack:)

det blev så alltså. jag har inte tagit den, däremot har jag praktik nu så följde med min handledare och gav vaccinet däremot. eller hon gav, jag tittade. :)