torsdag 12 november 2009

Lisette bär en rosette.


nej nu måste jag skynda mig. Christoffer kommer förstå nåndag varför jag nästan alltid är sne när vi ska träffas. Förutom bussjävlarnas fel då. :) Utan det är för att jag sitter här och tar lite bilder och ska blogga i sista minuten.

Har tagit en bild på mig själv med min mobilkamera. Går alltid åt skogen. Man ska in ett sådant där fejk-smail så det inte är klokt. Annars ser man bara sur ut.

Kolla noga på mitt leende. Eller rättare sagt min mun. huha tror jag dör lite inombords på hur dålig jag är med detta. Men annars är jag nöjd över mig själv. Speciellt rosetten som åkte på idag.

Lisette bär en rosette!


- nu ska jag gå och gulla och kela lite med min björn. Björn Christoffer. Jag undrar vad han ska hitta på till mig idag. Han har gjort upp en överasskning. Som han sa för någon dag sen "jag har tänkt på denna i flera månader!" sen efter en stund säger han "Jag har tänkt på denna i flera dagar!" - nå hur ska han ha det den lilla filuren?!

2 kommentarer:

mammsi sa...

du e alltid söt!!!
Med eller Utan plutt-mun *hehe*

hoppas ni får en fin kväll!

kramis

Missmalmberg sa...

Jättefin rosett =)