onsdag 18 november 2009

Ute i europa talar man om Malmö.

Jag vet om att Christoffer är helt madness över fotboll, speciellt när allsvenskan börjar. Nu har den precis slutat och det är några månader till allsvenskan börjar igen. Låt det vila lite nu, tycker man.

Ligger i sängen med Christoffer. Båda två utslagna efter en tripp till ikea. jag ligger och kollar tv medans christoffer ligger med ryggen till. Plötsligt så vänder han sig hastigt till min sida och mumlar och andas tungt. jag tittar på han med ett ont öga och tänker "om du tar min plats åker du ner på golvet hjärtat mitt!" och så ler jag stort. Jag fortsätter att titta på tv och mitt i allt så hör jag:

- (mumel, mumel, snarkningar) ....det börjar i april....allsvenskan...tifo, börjar i april...tifo.

Jag dog lite av skratt. Nästa gång hoppas jag han sjunger någon MFF låt.



"ute i europa talar man om
MALMÖÖÖ, större kan ni aldrig bli,
HELSINGBORG VEM FAN E NIII?"
viiim e nii, viim e niii !!

[LISETTE]

Inga kommentarer: