torsdag 19 november 2009

Söndag snart klar!

Helgen börjar ta fart, jag har redan förberett söndagen halvvägs. Sprang in efter jobb på Hemmakväll och hyrde " Transformers 2 " & " Bruno " som vi kan frossa i en heeeeeeel mys söndag. Så det enda som fattas är säng / soffläge och en myspys lisette. Men först ska vi avklara morgondagens världspremiär av " New Moon " som ska bli spännande. Popcorn-varning på den eller ?

Och efter det ska jag vinna hem storkovan igen på pokerkvällen som äger rum på lördag hos danskarna i oxie, de finns fan överallt! hahaha! Kanske man möter lisette även denna gång i final? Då har vi en billig utekväll ihop iaf.

Nu ska jag sova, kommer aldrig i säng innan 1 men idag ska jag klara det. Ska bli skönt imorgon när man allt blir som vanligt när man sover med lisette, man kan drömma vad man vill och säga vad man vill. Man vet ju sällan vad man drömde om men jag behöver bara fråga Lisette " Älskling vad drömde jag om inatt ? " och pang boom så svarar hon på de. Hon är bannemig världsbäst!

// Dröm sött Christoffer

Inga kommentarer: