fredag 13 november 2009

Färg ser gott ut.

Vilken hopplös dag. Stress från höger till vänster. Finns ingen ro i kroppen. Ibland undrar jag vad man har gett sig in på. Men jobbet är väldigt givande och vet man att man gör det bra så kan man sova gott om nätterna. Det är något jag verkligen ska göra i natt.

Att ha dessa på jobb skulle inte skada. Så sjukligt vackra och faktiskt ganska simpla. Från HM. Jag tror jag ska fundera ett tag till för jag vet inte om det är färgen som lockar. Precis som det gör för barn. Mycket färg, mycket "vill ha" - sen bryr man inte sig om vad det är för något. Färg ser gott ut!

Önska jag kunde krypa ner i en varm säng med Christoffer men ikväll/natt är han med sina tuffa och coola grabbar höhö. Spelar fifa och dricker beer som aldrig förr antar jag. Kliar sig säkert några extra gånger på pungen med. Kan se det framför mig. Christoffer luktar efteråt. Det kan jag verkligen se framför mig.

[LISETTE]

1 kommentar:

Daniel sa...

Färggrannt å fina stenar

Man borde få mer färg i stress vardagen!