söndag 15 november 2009

Härlig framtid

På tal om helgen så tror jag det blir en toppen helg, eller två bra veckor! På fredag ska jag och lisette gå och se premiären på New Moon - The Twilight Saga. Ska bli riktigt kul, bio är altid bio men speciellt den filmen gör det ännu mer attraktivt.

Vi myser och så, gör inget stort av det liksom. På lördagen vaknar vi upp halv sent och förbereder oss för en pokerkväll som Lisette & Jag ska vinna denna gången OCKSÅ! Poker hos lisettes granne. Kan bli trevligt med lite dansk mat och var vi två hamnar senare på kvällen det vet man aldrig. Man vet aldrig med oss!

Söndag är söndag. Mer behöver man inte säga. En söndag med lisette är helig. Totalt helig.

Onsdagen efter fyller lisette år och då blir det ju gratulationer förhoppningsvis och kanske en utgång och göra stan en onsdag. Varför inte ? Varför inte ? Jag ser hur som helst väldigt mycket fram emot hennes födelsedag. Min älskade fyller år liksom. Hon som ska vara i centrum hela dagen!
// Christoffer

Inga kommentarer: