fredag 13 november 2009

Vi har sett Robins på svt!

Träffa upp Christoffer igår och han hade planerat hela kvällen för oss. Eller ja i alla fall halva kvällen. Jag visste inte riktigt vad och jag kunde inte föreställa mig det heller. Vi tog oss ut på jägersro och där skulle allting ske. Jag kunde fortfarande inte lista ut vad. Men sen slinker det ur Christoffer.

"Vi ska se Robins!!"
- ojojoj måste jag säga. Jisses. Rikigt förvåning och riktigt ordentligt överasskning. Se på Robins! Det är faktiskt en riktigt höjdare om jag får säga det själv.


Robin själv känner nog alla igen. Många känner nog igen hans som en halvtorr komiker. Efter gårdagens show så måste jag säga at Robin, han charma. Han charma något oehört. Ibland lkanske han har skämt som är lite halvtorra men det är just det som är så charmigt med Robin Och hans pogram "Robins". Man ler inte längre åt skämtet utan man ler åt honom. Hur många komiker sitter inne med en sådan charm? Eller ja en hel del. Men nu gör Robin det också.

Pogrammet gick snabbt. Robin gjorde ett enda fel annars gick allting väldigt snabbt. Man upptäcker att det blir många klipp. Jag kommer inte säga något om pogrammet för det kan ni se på Lördag på svt.

Efter att allting var slut så kunde jag inte hålla mig. Jag var tvungen att fota lite där inne. Fota på Robins plats och lite runt om vid gästplatsen. Nästa gång ska jag provsitta stolen om det går haha. TURISTVARNING !!



Tack hjärtat mitt för en underbar kväll. Hade ni varit Christoffers flickvän igår så hade ni fått en upplevelse, men tyvärr nu är jag hans flickvän och jag lämnar han inte ifrån mig. En upplevelse med denna kärlek faktiskt. Med eller utan Robins. PUSS!

Här kommer ett litet klipp på vad Robin gör. Har ni inte börjat titta på han ännu så gör det med desamma. In och sök på "Robins" på youtube och sätt igång. Ni kommer förstå vad jag menar med charm.



[LISETTE]

1 kommentar:

mamma sa...

UCSH...mådde illa idag när jag pratade med dig...FAAAN LISETTE!!
Händer det dig något så blir jag aldrig människa igen!!
Du/Ni får inte stressa på detta viset!!
Kommer sitta uppe tills du är hemma så jag ser att du är ok?

*ångest för att jag ordnade jobb till dig inom hemtjänsten*

ÄLSKAR DIG!!