tisdag 24 november 2009

Vad köper min mamma på min önskelista?

Mamma undrade vad jag ville ha när jag fyller 21. Jo, jag visste inte tills jag börja bläddra lite i tankarna. Då dök det upp småsaker som jag skulle tänka mig. När jag var klar så visste jag vad mamma skulle säga om det "usch, det är sådana svåra grejer". Och vad sa hon när jag vissa henne? Just det. "det är sådana svåra grejer". Och vet ni vad det bästa är? Jo att jag visar henne jackan och skorna från HM. Vet ni vad min mor säger då? "Jag vet inte din storlek" - nu i efterhand har jag lust att skratta tills jag gråter. Jag sitter rakt framför henne. Hon kan fråga om min storlek då. Men nej...jag var tvungen att skrika "jag önskar mig doftljus också" - för det är det som mamma är expert på. Lukta på saker. Luktar det gott så handlar hon det. Hon är för gullig!!

Detta är vad jag tror hon kan köpa...eller inte!



Världens finaste färger just nu från MUS.
Tyvärr är det för svåra saker för mamma. Jag köper det själv!



Söta och snygga mössor. Kanske mamma kan hitta
eller ge hon upp hoppet när hon inser att hennes
värld är enbart på jägersro? Haha


Skor & jacka. Ursnygga båda två. Tyvärr vet ju inte mamma min storlek,
som hon kunde fråga om. men det gör inget.
Jag förlåter dig för det älskade mamma.

En smink väska. Ett måste. Det tror jag mamma kan hitta.
Dock inte liknanade men hon hittar alltid något.



hugo boss parfym och ett doftljus. Saker som mamma älskar att gå och kolla efter.
Hon har tyvärr en förmåga att handla det som hon inte tycker doftar gott. Och jag och mamma har alltid olika åsikter om vad som luktar gott

[LISETTE]

2 kommentarer:

mamma sa...

hihihi..tjaaa...vi får väl se imorgonbitti vad som kan tänkas ligga i *lilla* paketet *L*

SVENSKK sa...

SVAR: Jag tyckte helt klart att filmen var bra. Men jag tror nog faktiskt att första var bättre. Vet inte riktigt varför, men ja, så tycker jag. Vad tyckte du då? :D