torsdag 19 november 2009

Nu missade jag en sak, men visst 20 minuter till 01:00. Lisette skrev en post om man ska titta på gamla bilder. Lite scary det där eftersom jag haft en otroligt tråkig dag på jobb och det som jag tänkte på störe delen av min arbetsdag var våran rhodosresa vi gjorde ihop. Alla våra skratt och galna upptåg, allt vi fick se äta och dricka men framför allt bargatan och baren Dreams där vi med tummisar med en svensk inkastare Adam som hade sin flickvän med sig som serverade där.

Inget wow ställe, men vi gillade det. Perfekt för att börja bargatan med ett par drinkar och någon shot. Sitta dricka lite gott och ta en titt ut över allt folk som tar sig fram längs gatan. Vi gick dit varje varje kväll. Första kvällarna fick de prata in oss lite, men de 3/4 sista dagarna då gick vi in där frivilligt liksom. Likaså var det med shotsen alla fick som beställde där. Någon utspädd skakad skitshot men vi neeejdå vi fick tequila. Men det som var absolut det viktigaste och finaste med hela tanken, det var jag och lisette.

De var hon och jag på Rhodos runt midnatt i 30 graders värme. Vi hade varandra, och jag njöt över att ha en sån fantastisk vacker flickvän med mig. Fick höra från två tjejer att jag och lisette , var inte som de andra paren som åkte ner. De åkte ner och tog det lungt, läste böcker och gjorde inget ljud för sig.( Inte för jag menar att de är något fel med det överhuvudtaget ) men lisette och jag var ute varjekväll och körde stenhårt. Men det är väl Lisette & Jag i ett nötskal. Men jag älskar det. och det jag ville komma till var att lisette har så rätt. En bild eller bara en tanke kan lysa upp en vardag så enormt


Nu ska jag sova! Natti Natti! // C Igen!

Inga kommentarer: