onsdag 4 november 2009

Sensation-hangover!

Ja vi är hemma och ja vi finns och internet har inte havererat. Men vi har verkligen inte haft någon tid, inte någon vaken tid i alla fall för skriva om våra otrloligt intressanta liv. Att återhämta sig från en sådan fest som Sensation är så krävs det minst 2 dagar bara att ligga och jäsa . Den äran fick inte jag då klockan ringde tidigt måndag morgon.





I korta drag möttes vi upp hemma hos mig där jag bjöd på smörgåstårta och vi grundade med lite öl och cider. Timmarna rullade iväg lika snabbt för förväntningarna i takt med hoousemusiken hos "förstagångare" , vi har ju varit där ett år innan. Festen forsätter på bussen, från bussen, på tåget, från tåget ja överallt. Väl inne på Parken så blir man tagen med stor. Sensation berör i alla fall mig så otroligt mycket och det går inte en dag utan att jag tänker på de. Så magiskt är de. Nästan 31 000 vitklädda människor under samma tak står och dansar och njuter ( utan att trängas ) till otroligt skön musik. Jag gräver mig inte vidare för mycket eftersopm jag tycker lisette ska få säga sitt då hon har lite mer ingående bilder på det hela, jag har bara stulit bilder.






När höjdpunkten på kvällen var mitt upp i bästa puls så säger lisette " Men AXWELL är ju också här, de har du inte sagt ( Axwell är då den störste för mig ) . Joo det har jag säger jag, nej fortsätter " Då säger jag bara, bläddra tillbaka en månad på bloggen och läs när jag nämnde line-up,en . Och när jag berättade den för dig en natt vi pratade, de du! hahahah hon e för käär!



Ni måste dit någongång, men var inte för många. De blir bara rörigt!
Men iaf tack Älskling Danny Robbin Nina & Anda och Samantah & Felicia för en tipp topp kväll.!
// Christoffer

Inga kommentarer: