torsdag 12 november 2009

Jag, mamma?!

Följde med min lillasyster idag för att hon skulle ta vaccinet. Fyllde i hennes personnummer och mitt personnummer för att skriva under att jag har varit där med henne och att jag godkänner det. Och när sköterskan skulle ge lillasystern spruta så säger hon "Du kan hålla din mamma i handen"

Jag tog ett steg bakåt och fråga mig själv "Vad fan sa kärringen nyss?!" - Jag är ingen mamma. Såg hon inte att jag skrev mitt personnummer. Då skulle jag vara 7-8 år när jag skulle bli mamma till min lillasyster. Åh herregud. Korkat. Men jag kan nog tro att dom satt och diskuterar det när jag gick. Roligt var det. Mamma Lisette. haha, nej....inte än ...

[LISETTE]

1 kommentar:

den riktiga mamman sa...

Hoppas vi inte åker i fängelse bara? för tänk om det var meningen att jag MÅSTE godkänna det? Hmmm...men kul att dom såg dig som en liten mamma ändå ju *S*