onsdag 30 december 2009

vad det rea eller inte?

under två dagar har jag gått under rean och kollat om det finns något för mig. Inget alls. Fel storlek. för stor storlek. dåligt kvalite..you name it. Det fanns inget jag hitta som var värt pengarna. Till slut hitta jag en riktigt blåsa som är hur fin som helst och helt i min smak. Fast det är den enda som jag har hittat på rea. resten är ordinarie pris.



min lilla rea-blåsa från MONKI.
det enda jag fick från rean detta året.


en fin tunika. inte min stil men den var fin
på mig och jag börja gilla den enormt.
från VILA.


parfymen som jag lade ihop alla mina
presentkort på. tack jobb & tack bror!


nytt lack från MAVALA. BERLIN-GRÅ. LOVE IT!



lite hårgrejer fick också följa hem. värmeskydd från fön
och plattång och en olja som tar bort friss

[LISETTE]

Inga kommentarer: