söndag 13 december 2009

Svärmor & Svärfar hemma jag likaså!

Tittar mot sängen, den ser precis likadan ut som den såg ut för 9 dagar sedan. 9 dagar sedan det var senaste jag låg i den. Eftersom jag såklart tagit chansen och sova hemma hos lisette när det har vart föräldrafritt. Som ni ser så har vi haft det oooootroligt roligt tillsammans. Speciellt granen, hon beskrev det så perfekt. Men det är hon och jag i ett nötskal. Totalt.


Sista natten denna veckan i oxie och när man vakna så var ju svärföräldrana hemma från deras lilla kärleks-semester på Gran Canaria! Och vad hade de med sig där om inte två presenter. Titta!


En riktig festprisse en kossa som dansar till grym musik när man tar trycker på armen. Och en bebis som anette tycker lisette och jag ska ha och träna med tills vi får en liten tulle viljet hon hoppas är imorgon! Den är riktigt söt och rolig, tar man nappen ifrån munnen så skriker den och stoppar man in nappflaskan så börjar han suga på den. Jag visade den för mamma och hon blev förälskad direkt. Hon ville ha en liten bebis nu med, men bara en bebis sa hon. Hon hade nog velat att jag vart en bebis hela livet!

S¨å nu är det upp till mig och lisette att ta hand om honom. Vårt lilla barn! Skönt man får tyst på den vilken tid som helst på dygnet! haha!

// Christoffer

1 kommentar:

annette sa...

Ohhh..herrejisses vad söt han är..på pricken lik er båda tycker jag hihi