onsdag 16 december 2009

go girl!

mhm, Christoffer har fått sin iphone. Glad jag är för honom. han förtjänar det verkligen efter en sådan otur till mobil han har haft. Oturligt nog så skulle säljaren på mig igår också. Oj oj vad han höll på att försöka övertala mig att köpa. I studens heta så var jag nästan redo men när jag kom därifrån så kändes det som en lättnad. Vad ska jag med den till när jag älskar mina fina persika-liknande telefon. Det är min bebis! Jag har den överallt. jag KAN ha den överallt. Är man på fest eller är det utgång så är det mobilkameran som gäller. Jag är en mobilkamera tjej, christoffer är en sann iphone-älskare. Den tar inte bra bilder, men det gör inte christoffer något. han vill ha en bra mobil. Då är det den rätta för honom. Jag håller mig nog till min lilla parvel tillsvidare.
men damn...vilken försäljare.

Blir nästan arg när jag tänker på det. Här kommer jag och ska bara stå mellan och se på när christoffer smeker och känner på telefonen, men ack nej. Jag ska få höra "ska jag ta ut två stycken så du också får en?! KOM IGEN NU...!!" - vilket snack. men visst, som sagt i stundens heta så var man sugen. Det är väl egentligen då man ska låta bli kan jag tycka.

Ska strax sova. är trött och trött i magen. Ätit för många lussebullar idag. Ska ta och krypa ner. Ska bara ta och samla ihop lite. har packat upp min nya parfym också. Go girl! - carolina gynning's parfym. Luktar jättegott. Christoffer tyckte den lukta kvinna. -jotack, jag får hoppas att den gör det också.




godnatt.
[LISETTE]

Inga kommentarer: