onsdag 2 december 2009

Stövlar & boots.

Eftermiddagen är här och snart börjar jobb. Jag dör lite inombords. Men, bara två dagar denna vecka sen så är man ledig. Var och träffa upp Christoffer igår också. Vi skulle gå lite i stan och sen gå och ta en matbit. Vi är roliga för vi går alltid så sent, för vi gör annat. Ibland får vi ingen mat just för att vi går så sent. Nåja, innan jag träffa christoffer så handla jag upp ett par stövlar och ett par boots. Stövlarna är verkligen jättefint och likadant bootsen. Just för att bootsen såg jag i stan häromdagen i en annan affär, som jag prova. Priset låg på 999:-. Här är ett par kopia för 400kr. Skopunten kommer dom ifrån. Men jag ska lämna in bootsen till en skomakare, jag ska se om det inte går att fixa så att jag inte sliter upp skorna på insidan så himla fort. Har en förmåga att göra det. Nöjd och glad är jag.





[LISETTE]

1 kommentar:

mamma sa...

ja gummistövlarna såg jag ju direkt när jag kom hem idag, men dina boots har jag inte sett ännu, gummistövlarna var i alla fall fina fast jag skulle vilja ha ett par röd/vita med vita knytband *L*