måndag 14 december 2009

läppa på lite make up store.

Har inte gjort ett smack idag och det är ganska skönt. Inte haft en sådan dag på länge. Sitter och äter toblerone som mamma och pappa har tagit hem och sen har jag bjudit mig själv på ett glas vin. Sitter och tittar MTV just nu. jag tittar inte på något annat mer än MTV eller kanal5. Bästa kanalerna som finns just nu. Just nu är det en reklam från telenor. När killen "köper" en telefon från sin flickvän, men den är egentligen på köpet. Den är riktigt gudomligt bra! Får ett stort leende varje gång jag ser den. Nu ska jag återgå till min choklad.

Visst ja, glömde skriva om mina nya läppglans från make up store. Älskar dom. Smakar lite mint när man läppar på dom på läppen som jag börja säga för mycket nu. "Läppa på". Det som gör dom speciella är att man kan själv kombinera hur mycket färg man vill ha och glans. Man trycker lite överallt på tuben för att få ut så mycket man vill ha. Perfekt. Har två stycken. Båda har en otrolig färg och jag använder båda till fest och vardags.



[LISETTE]

Inga kommentarer: