onsdag 16 december 2009

Äntligen!


Äntligen äntligen äntligen. Nu har jag ny mobil och nu har jag den , den som jag pratat om och tittat på så otroligt många gånger. Min iphone! Jag har verkligen velat ha den jätte länge, som en pokerkväll i somras. Lisettes granne tar upp sin iphone och så säger lisette direkt " titta christoffer en iphone" det måste bevisa att jag pratat för mycket om de :) Jag har den nu iaf, stackars lisette som fick ligga ensam i sängen igår medans jag satt och försökte få liv i mobilen.

Försöker skicka sms till henne halva dagen utan resultat då man senare inser man skickat till hennes gamla nummer!

Usch, lite snabbt såhär. Såg kvällsöppet med Engdahl innan och det handlade om en 11 årig kille tog livet av sig för att han blev mobbad i skolan. Hur sjuk är vår värld ? Hur illa kan en människa verkligen må ? usch nej jag går hellre och lägger mig.!

Men förresten, sjukaste grejen igår. Kanske en hemlighet men fan va tusan. Jag och lisette låg och lekte med lilla bebisnallen i sängen och låtsades det var en riktigt bebbe! Och helt ärligt, det sättet jag titta på lisette och det hon tittade på mig, det var som man såg i oss båda att Oj detta hade varit så mysigt! Men en annan gång kanske :) hahaha



// Puss Christoffer

Inga kommentarer: