torsdag 17 december 2009

Ingen pulka? Sno föräldranas badkar!


Gick fram och tillbaka på jobb idag. Efter en stund gick jag förbi denna lilla grej som låg mitt på cykelgången. Den såg så ensam ut. Jag gick närmare för att kolla vad det var. Oh ja, ett badkar! Mitt på cykelgången. jag är inte förvånad över vad man kan hitta på dessa cykelgångar i nydala.

Kunde riktigt se det framför mig hur roligt ungarna måste ha haft när dom har åkt med denna fram och tillbaka i snön. Ungar och ungar...kan vara vuxna med! Nåja, hela grejen fick mig att skratta inombords. jag virra på huvudet och klicka en bild på detta.

- var är din pulka? - vad då pulka? Jag åker med ett badkar.
Mamma och pappa märkte inget när jag tog det....



[LISETTE]

1 kommentar:

Samantha sa...

Haha, vad galet!

ps. Jag tror det blir ett par Nike Air ;)