torsdag 3 december 2009

Helg imorgon igen, och exakt tre veckor till julafton. Eller ja om exakt tre veckor är julafton över. Förr när man var liten så kändes julen som en hel evighet. Det gör den inte idag, kanske bara för man gick och väntade på sina julklappar hela tiden. Jag längtar tills jag får barn och man kan få den där julkänslan igen. Men vi hade det riktigt riktigt mysigt julafton hemma hos oss så jag ska inte klaga. Men det var som jag sa till lisette i veckan, när man var liten och öppnade lucka nummer ett på sin julkalerdn och suktade efter lucka 24. herregud det kändes som ett halvt år. Nu rinner dagarna ifrån en känns det som och snart nytt år.

Men denna helgen ska inte få rinna av mig, som vanligt händer det något hela tiden när nan är ledig. men jag klagar inte. Imorgon blir det film-mys med familjen. Startar med fondue och avslutar med Flickan som lekte med elden i soffan med massor av candy och lisette vääääldigt nära. paaaarrteeeeej lördag och världens mysigase slappe söndag.

Gud! Kommer mina chinos imorgon ? Snälla!

Natti Natii!

// Christoffer

Inga kommentarer: