lördag 12 december 2009

cocacola julreklam.

Nu är mamma och pappa hemma från sin resa. Skönt att ha dom hemma faktiskt. Har saknat dom. Och glada blev dom över granen. Eller ja, kanske inte pappa. han hatar allt som barrar.

Just nu sitter jag och väntar på Christoffer. Han är hos en vän som precis har flyttat. Grattis till honom! Jag sitter och väntar in Christoffer, som sagt och medans jag gör det så kommer cocacola reklamen för jul. Den har jag och christoffer pratat om länge. Varför dyker inte dne upp bland alla julreklamer som kommer och går nu under december. Vi prata om hur mysig den är och hur mycket julkänsla man får. Jag var tvungen att kolla upp fler reklamer som har med cocacola och jul att göra. Hitta den äldre versionen. Den är så underbar att titta på. Sen finns där en nyare. Dock inte den nyaste jag såg på reklam nu. En mer julkänsla kan man inte få av en reklam som dessa cocacola reklamer ger. Man är imponerad.





"Holidays Are Coming, Holidays Are Coming, Holidays Are Coming...."


[LISETTE]


Inga kommentarer: