torsdag 3 december 2009

Skor som du vill ha.

Godmorgon.

Duschat och gjort mig redo för jobb. Nästan! Vill bara denna dag ska försvinna så fredag och lördag kan komma. Ska försöka boka in en tid hos frisören imorgon. Klippa toppar och kanske slinga det igen. Ska tänka på det på jobb om jag ska slinga det, men jag ska i alla fall klippa det lite.


Hitta dessa skor också på Monki. Snygga, perfekt höjd på klack och inte dyra. "det är skor som alla vill ha, och jag med" - min enda tanke var det när jag såg dom. Dom kommer sitta galant på mina fötter när vi går ut.

now: workiiliiwoork.

[LISETTE]

4 kommentarer:

Sabina sa...

JÄTTEsnygga, oooh de vill ja ha!!!

Gå in och rösta på mig på http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=9485

Anonym sa...

ojjj...vad HÄFTIGA!! skitsnygga helt enkelt! kommer klä dina fötter galant!!! *L*

Samantha sa...

OH! Very nice:)

my junkyard sa...

Skitsnygga skor!

Såg att de där länkarna försvunnit nu. Konstigt.