torsdag 3 december 2009

mina hudprodukter är min sommar.


Hemma från jobb nu. Så skönt och så underbart att det är över för en helg. Sen är det bara på det igen. helger går snabbt, speciellt när man har saker att utföra. Man hinner inte med. Fast denna helg blir no stress. Det har jag lovat mig själv. Måste först göra det vitkigaste innan helgen: säga hej då till mina föräldrar som åker tidigt på lördag. Så skönt dom kommer ha det i utlandet. Sol, bad och underbar vecka framför sig. Jag måste också åka mitt under en vintertid. Man mår så bättre med en veckas sol. Ska se om jag kan plantera in den iden i Christoffers huvud.

nu ska jag smörja in mitt ansikte i alla konstiga krämer som jag köpte när jag var och fick behandling för mitt ansikte på LenHud. Underbart var det, lite dyrare med produkter däremot men har redan märkt skillnad när jag använt dom och jag börja igår. Jag är nöjd, och produkterna är dryga också. Behöver bara en liten klick. Plus så doftar man skogsbär över hela ansiktet. Där är min sommar!

Märke: BIOLINE
ansiktsmjölk - ansiktsvatten - ansiktspeeling-serum-dagcreme

(tar först mjölken och tvättar bort smink och orenheter, jag väljer att skölja av med vatten när jag tar bort smink annars låter jag bli. Använder sedan ansiktsvattnet följt av dagkrämen sen till sist serumet. Alla är väldigt bra för röd hy. Jag har röda kinder och ytliga blodkärl i ansiktet som lätt blossas upp och serumet, speciellt, lugnar det röda och som skrivit så har dom en väldigt härlig doft av skogsbär).

Till det fick jag ett resekit och 100kr i form av presentkort från LenHud. Ska användas flitigt till nästa gång.

[LISETTE]