lördag 12 december 2009

Panik råder i huset.

Man går upp med Christoffer på morgonen, tar hunden i ena handen och christoffer i den andra. Hand i hand vandrar vi ner till hans buss för lite knegar-jobb såhär denna helg. Jag går en liten runda med hunden och märker att hundar kan pissa överallt och vifta på svansen samtidigt. Vad jag har saknat vår hund!

Jag bestämmer mig för att gå tillbaka i den varma sängen igen. Bara fö en timme. Jag ska upp och städa sen. Jovisst! en timme blev två och en halv. Nu sitte jag här med panik i hela kroppen. Snart börjar jag jobba och jag har inte gjort något. Jag kan inte lämna det till lillasyster för det blir inte gjort. Hon lova mig att hon skulle städa ytterst lite igår innan jag kom hem. vad ser jag när jag kommer hem? Samma skit överallt.

Nej nu får jag ta tag i detta. usch vad jobbigt! kanske kan slänga in allt i mitt rum och så låser jag det? God ide!

[LISETTE]

Inga kommentarer: