torsdag 24 december 2009

julklappar.

Nu är julen över för min del. En juldag ska också firas, men det blir efter jobb. Då blir det mer jul för mig. Tills dess får jag stå ut med 8 timmars jobb. Tur man har ett jobb som man kan få sova ut på. Känns ganska trist att man jobbar dagen efter julafton. Får nöja mig med en liten drink på stan sedan helt enkelt.

Men jag är väldigt nöjd över min och min familjs julafton. På själva julafton-bilder ska jag lägga upp men ny tänker jag bara visa en del av julklapparna jag fick. Är så nöjd och glad över dom. Har verkligen varit en lyckad jul. En liten familj som bara ha gett varandra julklappar och inget mer. Kan inte bli bättre och mysigare.

(Stort minus att man sakna Christoffer så pass mycket. han är trots allt början på den familj vi försöker bygga upp. Men snart så fira vi jul tillsammans. Måste ge det tid bara. Fick en väldigt fin present av honom. bla dkny parfymen och CSI serien. Han vet vilken CSI nörd jag är.)








ytterst liten del av klapparna, men det är några klappar som jag har kelat med mest nu under morgonen gryning. Klockan fick jag från mamma. är mega glad för den. Snygg färg och snygg på mig. Mamma kan välja färg hon!

Kanske lite jul-sömn nu?
Godnatt.

[LISETTE]

Inga kommentarer: