måndag 28 december 2009

Börjar allt från början igen.

Jahapp , då var julen över och all stress med klappar och belysning över. Tycker man fortfarande det är lika myisgt att gå i stan bland lampor och julmusik ? Joo, om man går med rätt person.

Julafton är altid julafton, traditions enligt så blir det ju samma visa år efter och man saknar verkligen de åren man var riktigt liten! Då när kalle anka på julafton liksom var det största som hände, bara för man visste att tomten skulle komma.

Men jag har ältat detta innan och det blir förhoppningsvis ändring på det en vacker dag då jag får egna kids! Fick mer julklappar än vad jag förväntat mig, allt från fonduegryta , rakapparat, böcker filmer och pengar. Av lisette fick jag två fruktansvärt snygga plagg som jag vet att hon själv skulle velat ha. En Impala Malmö Tshirt och en röd adidas zip, jag ääälskar de! och det vet hon. Tror faktiskt hon med skulle vilja ha en likadan! Hon kan då låna min, precis som hon gbör med min iphone så fort vi träffas!


Önskar jag fått fira en jul med lisette, få se hur vi har det hos oss eller se hur de har det, eller fira ¨våran egen jul tillsammans. Som jag vet att vi hade gjort briljant! En vacker dag så!
Nu sitter hon i stan och sänker julskinkan i öl och drinkar, det är min tös det!

Med kärlek Christoffer!

Inga kommentarer: