måndag 18 januari 2010

SnabbaCash-helgen!

Ännu en helg är avklarad i Lindhekepps otroliga liv. Fredag blev ganska slapp, lördag åkte vi och kollade på min lillebrors match som de dock förlorade, hann gå ett snabb varv på Burlövs Center och när jag verkligen tänker på det så saknar jag lisette ännu mer nu. Bara gå runt där och yra hon och jag, hon och jag bara! Väl hemma kom Mormor & Morfar in och vi åt Thaigryta mumsfillibabba! Filmmyspys innan john blund dansade in i lisette!

Söndag igår, den stora dagen! Fick för första gången på måååååånga helger sova en dag utan att ställa klockan och nej så sent blev de inte. Efter frulle kollade vi lite mff-filmer och ja lisette är genuint intresserad och inser själv hur stort det egentligen är. Det vi hade i målet var att gå och se " Snabba Cash " men innan dess hände otroooligt mycket. Vi minglade med en flaska bubbel, cider och några öl på olearys på Entre förhöjde snabbacash-hypen ännu mer. Väl inne i bion bevittnar vi en otroligt grym film som jag kan se en, två och tre gånger till. men det är min mening!

Idag sitter jag och tänker tillbaka hur jävla roligt vi har det ihop, gång på gång utan att något av det känns tjatigt. saknar henne ännu mer!

// Christoffer

Inga kommentarer: