lördag 9 januari 2010

a cloud.

man vaknar upp. natten har varit extremt dålig. man har för mycket tankar och känner hur hela kroppen dra i sig så fort man tänker på framtiden. spänd och väldigt osäker. På mycket bra sätt!
solen står framme och jag fryser som bara den. har sovit med morgontofflor på mig. ganska skönt höhö.

nu ligger jag och njuter av lite skön musikaaaa! Tom cloud. Han är min nya gud. Inte helt och hållet som armin van buuren, men det är inte långt ifrån nu. Att jag aldrig har gjort det innan förstår jag inte. och senaste låten hörde jag på christoffers iphone. kollar man kommentarer på tuben så ser man att de flesta har upptäckt tom cloud därifrån. Ganska mäktigt! Jag gillar han och har en hel del favoriter med han sen långt tillbaka. Trodde då inte att han skulle komma med en sådan här liten chilli-dill låt!



[LISETTE]

Inga kommentarer: