fredag 8 januari 2010

i want spring.

jag håller på och frysa ihjäl. det är så kallt och att komma hem hjälper inte så mycket. Det känns som det är kallare hemma än ute. Jag tänker enbart på sol och vårvind i ansiktet. hade varit så underbart. mina fötter fryser och mina händer är is.




gick in å Hm och kolla lite nya kläder. jag vill verkligen ha vår. vår som sommar. ge mig bara lite värme. nu ska jag bädda ner mig i sängen. varmt och mysigt ska det bli. dock väldigt ensamt. christoffer har varit ledig mitt i veckan. samma dagar som jag varit ledig. händer aldrig. och konstigt nog fick dessa dagar ut så mycket från våran hjärtan. framtid och känslor. känns GUTT!

nu, bedtime!
puss.

[LISETTE]

1 kommentar:

Samantha sa...

Vill också ha vår! Minus 16 är inte ok!

sv: Thanks btw, känns alltid bättre att fler håller med så man vet att man gör rätt;) Acne-skorna it is!