onsdag 20 januari 2010

I LOVE facebook

jag gick in och kolla på olika fester. Såg Armin van buurens privata sida och tänkte att jag...jag ska göra min första barnsliga grej: jag skickar en vänförfrågan! jag satt i tre minuter och funderade. Alla kan sitta och bli vän med folk dom inte känner. Sen tro att man är populär bara för man är vän med den ena och den andra. Haha, innan skratta jag åt det men nu gör jag det själv.

Han kan bara förlora på det kvittar hur han än gör med min förfrågan. Acceptera han så är han kåt på vänner på facebook, acceptera han inte så kommer han att DÖ! HÄHÄ
Längtar tills jag får se han igen. Acceptera han min förfrågan så ska jag gå fram till han nästa gång han har spelning och säga "Hi armin its me, lisette.. your friend at facebook!" höhö

[LISETTE]

Inga kommentarer: