måndag 11 januari 2010

Sjukling sjukling.

Förkylning, maginfluensa eller vinterkräksjukan ja alla reagerar olika och jag vet då inte vad jag hade för frisk var jag inte. Men nu känner jag mig bättre, känns skönt eftersom man var bara var riktigt kass i lördags. Sen får man ju träffa lisette imorgon förhoppningsvis , det läker alla sår i världen. Så man har legat i sängen sen i lördags och ska kanske jobba imorgon och om jag ska jobba så de blir det bara en halv dag och det känns jävligt bra. Min chef ville jag skulle vakna i lugn och ro och verkligen känna efter hur jag mådde. Det tror jag det, han låter mig bara jobba om jag är helt frisk. Jobbar trots allt med mat.


Så gårdagen vaknade man halvdöd i hela kroppen och en mage som inte var ens bästa vän. Vaknade runt 12, zappade som vanligt på tv,n men hittade såklart inget en söndagmorgon. Kom fram till MTV där de visade " The Hills " som jag sett hos lisette någon gång där hon berättat lite kort vem som var vem och det där. Jag kollade ett avsnitt, kollade två , två blev tre och jag började fastna eftersom allt var en följetång så ville man ju kolla hela tiden. Vad tror ni hände ? Jag låg i sängen till 1840 då det sista programmet slutade. 6 och en halv timme med bara " The Hills " jag måste fan se alla avsnitten, lite girly men hallå valde mellan det och " Robot Warz "

Idag har jag sett halva första säsongen av " Two and Half men " synd man har sett de flesta men ser fram emot att se den sjätte som jag också fick i julas. Synd att jag inte hade lisette vid min sida, men inte vill man smitta henne.'

// Christoffer

Inga kommentarer: