fredag 22 januari 2010

i don't blame me.

Igår var det bio tajm igen. Christoffer överraska med god mat och bio. Det blev Sherlock Holmes! kanon film. En gnutta humor fanns det i den också. Helt okej! Det var underbart att sitta i biosalongen och verkligen glömma bort allt. Jag tror gårdagen påverka mig så positivt så jag tror inte jag kommer tänka på något med framtid idag. Ska bli skönt, speciellt nu när man är på jobb också. Andas ut och tänk aå något annat.




Mysigt att sitta med Christoffer igår. Det är inte varje dag man får den chansen. Och när man får den så vill man bara ha mer. Det går inte att sluta. Helg nu och jag dör lite inombords när jag tänker å att det är en jobb-helg. Svår och ångestframkallande, speciellt och tankar kommer upp igen. Jag vill ha nästa helg igen istället. Bättre och roligare. Då har man hela helgen svart på vitt, eller tvärtom. Säger man ens så?!

Puss
[LISETTE]

Inga kommentarer: