onsdag 20 januari 2010

dessa val och vägar.

har suttit nu och skickat in lite saker. dock är det mer som ska skickas in. imorgon ska jag fixa lite till. jag får ganska ont i magen och ont i huvudet av alla frågor. känner mig som ett barn som inte kan något alls. detta är inte första gången under denna väg som jag ställer mig frågan "vad har jag gett mig in på?" - men inget är lätt. verkligen inget. och känner jag mig själv så kommer jag ställa den frågan till mig själv minst en gång i veckan.

nu ska jag ta något att äta, sen så ska jag städa.
HUVUDVÄRK!

[LISETTE]

1 kommentar:

mamma sa...

Får nästan en klump i halsen när jag tänker på dig ÄNDA UPPE I STHLM!!! men det är din framtid så klart att du ska ta changsen men jag kommer sakna IHJÄL mig och SAKNA dig som bara den!

LOVE YA

MAMMA