torsdag 28 januari 2010

Smycke med ett namn!

Woohaaa, vakna och kolla på mobilen. Jag såg inte fel Klockan var halv två. Jag snabba mig upp. Efter ett tag inser jag att jag måste kolla klockan igen. Ah, klockan var halv elva bara. Ack ack, vilken jävla tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!


(denna stilen fick det bli på texten. snyggis!)

Nu sitter jag här. Har spanat in gallerian också. Lite rea på namnhalsband. Jag valde en stil och beställde en i mitt namn. Har alltid velat ha, men har tvekat pga priserna innan. jag använder sällan halsband nu för tiden. En period (för längesedan) samlade jag på halsband. Nu är det väl mer armband som jag orkar bära upp. Men detta, detta är lite speciellt. Till VÅREN! Snyggt också om man är lite brun, men med mig blir det bara en vit fläskfia! Nåja, en fläskfia som har sitt namn runt halsen.

Nu ska jag fixa mig till jobb.

och ja, är det bara jag som tycker det känns som vårväder i Malmö idag?
[LISETTE]

1 kommentar:

Samantha sa...

Mycket fint! Har också funderat länge på att skaffa en sån. Tar det lång tid från beställning tills man får den?

sv: WOW, sikken komplimang! You made my day;) Men vet inte jag.. Skulle definitivt känna mig snygg i alla fall:D