torsdag 14 januari 2010

the shooooe


mhm, fick hem nelly skorna idag. dom sitter där dom ska. ovan, men dom sitter där. skönt, jag slipper de andra ett tag nu. och nu ska jag sova. Jag är trött och sömning. jag höll på att somna innan. bara för det så kommer jag inte kunna somna bara för jag planerar sömn! men jag har tagit fram en bok ur min hylla, som jag dessutom måste damma för FAN vad dammig den är. stackars mina tidningar och böcker. Men boken är självklart en deckare. att ta upp läsande kan vara bra för då sitter man inte här och blir fyrkantig eller har någon tanke på något överhuvetaget. godnatt.

och godnatt mina kära skor.

[LISETTE]

2 kommentarer:

Simone sa...

Helt rätt och riktigt snygga! :)

Samantha sa...

Är det lårhöga? Snygga i alla fall, ute efter något liknande:)

sv: Haha ja, skitfula. En kompis som var och såg den tidigare fick några som såg ut som ett par Wayfarers - vill också!