torsdag 14 januari 2010

Lilla hjärtat då.

Träffa Christoffer igår. Det var väldigt väldigt efterlängtat att få träffa honom. Man ville bara ha mer av han. Vi gick i stan, prata och prata framtid och planer för att sedan åka hem till mig och bara mysa och i varandras sällskap. Det var riktigt skönt. Har inte träffats på 100 år känns det som. och Christoffer är ganska rolig ibland. Igår upptäckte han ett litet fel på sin lilla iphone. Han satt och tänkte på det hela tiden. Störde sig på det, självklart! Han måste lämna in den och kanske vara utan mobil ett tag. Det var så synd om honom när man titta på han. Man såg hur han hade ont i magen. men det bästa med honom är att han kan säga så söta saker, men också så självklara saker så man säger direkt nej!

när vi satt i soffan så så börja han nämna om sin iphone.

christoffer: jag kanske ska vänta med att lämna in iphonen?
jag: varför då?
christoffer: för att du ska kunna ha något att leka med.
Jag: vad då leka med, när då?
christoffer: ja till helgen..när vi ses. Du leker alltid med den.

ibland tänker han mer på mig än sig själv. Jag älskar dig verkligen!

[LISETTE]

2 kommentarer:

Missmalmberg sa...

Ghb heter plattången =) dyr men underbar

maddie sa...

Ja visst är den nice :D
Jag får se om jag hittar den nyansen i ngn budget variant. Det känns ju lite dyrt med Chanel *hihi*