fredag 22 januari 2010

b to the h.

godnatten. hemkommen från jobb. klockan är snart halv två. jag dör lite inombords när jag tänker på att jag har hela helgen att utföra på jobb. men jag blommar upp igen när jag tänker på nästa helg. en helg som man har mycket att se framemot till. ska smörja in mig i allt möjligt nu. hålla huden fin och len, yeye. på tal om hud. LenHud ringde mig igår, hade missat tid. boka in en ny, som jag ska avbeställa sen. har aldrig mage att säga nej när man har dom direkt på linjen. hon fråga mig vänligt vad jag tyckte om krämerna jag köpte sist. jag sa med en glad ton att jag var nöjd. jag är nöjd men jag hade varit lika nöjd med en kräm från apoteket.



bedtime nu. och ja...mina nya underkläder. fräck färg från hm. jag gillar det. har ett presentkort fårn hm som jag har försökt bli av med. handla först kläder, lämnade tillbaka, sen visste jag inte vad jag ville ha. en period kunde jag köpa bara för jag skulle. igår hitta jag detta. dock är BH i större storlek, jag inbillar mig själv att jag är kupa b. yadda yadda!




godnight
[LISETTE]