torsdag 11 mars 2010

sucker 4 blue.

tja-tjo-tje


ja men här sitter man kvar. samma ställe som man satt på när man vaknar. huvudet börjar kännas tungt och jag vill bara lägga mig ner. får allt vänta. måste spara det tunga huvudet till ikväll. nu väntar jag bara in att christoffer ska komma hit här så känns det i alla fall som det är på gång.

jag måla mina naglar innan. jag måla på svart och var nöjd. kommer se riktigt snyggt ut. har alltid älskat svart nagellack. låter det torka och sen går jag ut för att hämta saker till pappa inne i förrådet. Väl där i ljuset ser jag att mina naglar är midnattsblå. jag suckar djupt och tänker "hur många har gjort detta misstaget och köpt detta lacket som ser svart ut, men är midnattsblå?" - jag kan inte vara ensam om det! nåja, då får jag en färgbrytning imorgon.

[LISETTE]

Inga kommentarer: