tisdag 9 mars 2010

Härligt att lisette håller bloggen i liv när hon är sjuk. Usch vilken kväll, först tung tränin g sen rings det från sj och berättar att tågen vi ska åka med är inställda, vi lyckades bara att bpka om resan upp till en timme tidigare vilket är jääääääävligt tidigt! Och hem får vi helt enkelt ta bussen! Blev orolig i hela kroppen för jag är nog lite av kontrollmänniska, jag vill veta vad som händer och jag älskar att planera med tider och så. Och ändras då allt om , ja jag vet inte.


Men som lisette sa allt är som vanligt vi kommer hem och vi kommer upp de tar lite längre tid bara. Vi har varandra och en enormt trevlig kryssning framför oss det är de viktigaste :) Får med gåshud av " Fine without you " videon här under. Lördagkväll 00:00 entrar Armin Van Buuren den stora scenen på M/S Victoria PAAAAAANG!


Nu ska jag ska jag se andra halvan på filmen jag somnade från igårm dröm sött!


// Christoffer

Inga kommentarer: