fredag 5 mars 2010

and the black is on.


hemma från kväll ett. har bara två och tre kvar sen är det några steg närmare en ledig helg. jag har fått en förkylning som heter duga och det känns verkligen i hela kropp och själ. det är på bättringsvägen men inte mer än så. man känner verkligen av hur irriterad man blir när man inte mår som man ska. man sitter på bussen och det finns party människor överallt. jag blir inte irriterad över dom men jag blir irriterad över människor som tar ett steg längre än party, tex öppna sin mun när man inte ska, säga dumma ord och slänga sin kropp hur man vill på människor runt om. det är inte party människor. men om en vecka är jag en party människa som fixar lite drinkar i en hytt på en båt, till både mig och christoffer. har handlat in några nya lack. speciellt svart. fick bli från HM men det är smart budget. Lite black, lite brown and some red. mhm...aj like!

Godnight coconut!
[LISETTE]

Inga kommentarer: