måndag 1 mars 2010

Eller varför vänta ? Jag är glad i hela kroppen, men ledsen i hjärta och hjärna att helgen är över. Detta var en av de bästa helger jag haft på otroligt länge just bara för att den var perfekt, den var perfekt inget som ändrade om allt och förstörde vi hade inga problem alls.

I fredags kom jag hem till en fantastisk flickvän som visade upp delar av sitt nya rum och hade planerat en toppen kväll för oss som vi såklart hade.

Lördagen åkte vi till köpenhamn och fields och shoppade, eller ja lisette gjorde jag kom hem med tre par strumpor. Jag hittar aldrig något när vi åker dit, tredje gången gillt kanske sen ? Väl hemma i malmö åt vi korv och mumsade som bara den och drack gott vi hade med oss från köpenhamn. Allt slutade i en hejdundrad utgång som slutade sent runt 0600 snåret.

Uppe med tuppen igår söndag och tog oss vidare hem till mig där lillebror Linus fyllde 11 och bjöd på tacokalas med släkt och vänner. Mumsade i oss kakaor och annat gott, själv satt jag och njöt genom att tänka på helgen vi haft bakom oss och titta på lisette, se hur jävla vacker hon är. Hur otroligt mycket min hon verkligen är. Klockan 22:35 tittade jag på klockan igår senast, då hade jag en fantastisk mysig lisette sovandes på mitt bröst sen minns inte jag mer. Vi vaknade upp 12 och en halv timme senare och åkte till malmö. Helgen var över, men jag glömmer den aldrig. Jag vill ha en likadan, jag vill ha fredag och sitta på bussen igen till oxie ensam och full med förväntan och spänning.

Lisette, du är ja du är, jag kan inte beskriva det altså. Finns inte tillräckligt med ord på mitt tangentbord. Du är halva mig. Du ska veta det!

// Christoffer

Inga kommentarer: