måndag 3 maj 2010

PAR-TAJ

Sitter fortfarande och dricker pepsi. Gått någon timme nu och jag blir aldrig färdig med min pepsi. Jag har tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Kolla CSI eller läsa klart min deckare? Vad som, så blir det mord och mord.

Ska ut imorgon igen på stan och handla upp det jag skulle handlat upp idag istället. Party-glas. och med party-glas så menar jag inga fina glas, mer barnglas. höhö, ska ha det till fredag då tjejerna kommer. Vad för lekar ska jag ha? vad ska jag ha för fördrink? kan man bjuda på det vanliga som oxt och kex? Ja, fan vad jag avskyr att hålla i något..men det är alltid lika roligt dagen efter när man får ett sms "tack för igår, det var superb!", "va hände igår egentligen?!" eller varför inte "varför har jag mustach på varje bild ni tagit?!"

godnatt

[LISETTE]

2 kommentarer:

viktoria tomic sa...

Åh tack för tipset, ska verkligen kolla upp de där, så jäkla jobbigt att behöva tvätta de varje morgon, mitt hår är så långt med så de tar ju typ tusen år att torka haha :)

jenny sa...

snygga skor!