fredag 28 maj 2010

coolpix



Nu har jag gjort det. Sålt den andra kameran och köpt mig en ny. Jag vet inte om jag är nöjd än men det känns som jag kommer bli det. Sen så är man fattig. Men vad gör man inte för att få ha en BRA kamera! Jag läste världens tunnaste sak, men den va inte så tunn, men sen så slår det mig att det handlar om något helt annat och ändå har jag läst och gått igenom varenda skrivelse om denna kamera. Det som får mig att skratta mest under denna kamera resan är försäljaren på onoff som jag först fråga ang denna kamera, han säger att världens tunnaste kamera kan inte vara så speciellt bra, speciellt inte om dom har lagt ner mer tid på att göra kameran så tunn som möjligt, och lite mer tid på själva innehållet. Sen visar det sig själv att kameran inte är tunn. Men det står faktiskt att den inte är tunn, utan den är tunn med alla dessa bra grejer som finns på den! hhöh, jag skrattar återigen åt försäljarna på onoff, för jag blir uppriktigt irriterad.

Nu till jobb och skaka loss. Bara en dag till sen är det Tiesto, köpenhamn och lite längre ledighet!

1 kommentar:

Samantha sa...

Åh, roligt med ny kamera! Do tell hur du tycker den är!