måndag 10 maj 2010

harkel harkel

Helgen har svimmat förbi. thingeliing! tjejkvällen blev trevlig men alla fick vi ont i huvudet, Mycket spel och för mycket vin. Det fick man känna på när man träffa sin framtida man mitt i natta på stan. Att dansa gick inte, man bara mingla runt och tog några smuttar från sin cider.
resten av helgen var film, film och film. Det var faktiskt härligt och då säger jag härligt med ett stort H. Det är inte allt för ofta vi har en sådan helg tillsammans, jag och christoffer. Vi njöt!

Nu sitter jag här med en telefon som varken går att ringa eller smsa ifrån. Ringde upp telenor och kola läget på jobbet idag. Jodå allt ska funka, men det gör det inte på min. Why me?! Känner sig helt ensam och tom utan att kunna smsa. höhö.......die.

plus att min hals börja kännas krasslig. Jaja, låt det bara komma, alltihop! Jag blir nöjd om det går över innan vi far över till danmark för att se tiesto!

[LISETTE]

Inga kommentarer: