fredag 9 april 2010

NITA DITT LINNE.





Jag nita mitt linne igår. Köpte ungefär 60stycken nitar på panduro. Tyckte det blev ganska snyggt på ett svart linne. Tror jag ska göra på ett vitt också. Köpte ett par diamanter också som jag ska använda på något. Jag ska bara komma på vad först. Ikväll blir det träff tjejerna. Ska bli roligt och höra vad dom säger att JAG gjort det själv.

Det är ganska svårt för vill man ha det jämnt så måste man mäta och sätta punkt. Jag gjorde det igår på två rader och upptäckte att det blev inte alls fint när dom är sitter perfekt. Så jag börja om och satte lite hur som helst. Tycker jag blev bättre.

Nu ska jag strax bege mig, resten av sminket för ikväll sköter jag senare ikväll. Jag har en förmåga att smeta ut allt annars. Höhö. Ha en trevlig fredagskväll.

[LISETTE]

1 kommentar:

Samantha sa...

Nice det blev!

ps. Du får jättegärna köpa den bikinin också;)