torsdag 15 april 2010

Godmorning my butterflies.

Egentligen är det middag och jag har varit uppe ett bra tag nu. Uiik! Skulle gå och träna, sure muskelbergen tar över stället. är dom inte där till middagen så är dom där väldigt tidigt på morgonen. usch, fick ta en promenad istället med christoffer i lurana. Sitter och går igenom vad som kan vara fint till festen jag och christoffer ska på nästa helg då man är ledig. Letar och letar men vet inte riktigt vad det ska bli av det riktigt. Istället har jag hittat tusen olika saker som har fjärilar på sig. Åh my! jag fixar inte det. Jag blir alldeles galen inombords. Älskar fjärilar.

Här är två stycken som kommer från HM. Kunde inte ebstämma mig om jag kommer använda silver eller guld mest, förmodligen båda. Jag tog båda. Men de kommer inte förens slutet av maj. Den som väntar på något riktigt gott...



[LISETTE]

1 kommentar:

Sabina sa...

De är så fina :D