onsdag 21 april 2010

I miss u

Om jag saknar internet hemma. Det har fortfarande inte kommit igång. Man blir galen. Tack vet jag som sagt iPhone. Det är såna här tillfällen man verkligen avgudar sin telefon.

Har jobbat idag så man är lite små sliten. En dag imorgon med sen är det helg. Men ska dock på möte på fredagen. Roligt!! Jag som hade planerat fredagen så perfekt. Hade också beställt en klänning från Nelly.com men idag insåg jag att det va något som inte stämde. Jag gick in på sidan och kolla, joviiiist man har glömt att trycka "beställ" knappen. Bra jobbat från min sida. Nu ska jag kolla vad som finns i min gardrobe här hemma. Christoffer har rätt i en sak: jag har så mycket fint! Men det här med att vara kvinna och ha en nu partyblåsa varje gång det är dags för grogg och dans, funkar inte! Well well....

Sov gott!
[Lisette]




-skrivit direkt från iPhone

Inga kommentarer: