onsdag 28 april 2010

green-heart

Har varit och handlat idag. handlat lite nödvändiga saker och kanske liiiite onödiga saker..känns det som. Så jäkla typiskt. Typiskt mig. tar foto på det när jag inte är så himla slö i kroppen. Fötterna värker till max. Gått runt i mina converse skor, the reeeeed one och oj vad ont det gör.

Har träffat Sara och Marina idag. Roligt att bestämma resa med Sara och väldigt roligt att Äta saftig stek med Marina plus lite öl och någon drinks på det. man var lite rosig om kinderna när man gick till bussen, det var nästan så man glömde av att man hade ont i fötterna höhö.


Vad tycks om den gröna klänningen? Visst är den gansk
a underbar. Jag älskar färgen. Den färgen kommer jag satsa på väldigt mycket i sommar. Ska se om jag kan få hem den till sommar.




[LISETTE]

2 kommentarer:

Millah sa...

Klänningen är suuuper fin! :)

Ha en bra valborg!
/Millah

jenny sa...

snyggg